Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

  Φίλε Αη-Βασίλη,

  Είμαι καλά κι ελπίζω να υπάρχεις ακόμα.Άκουσα κάτι φήμες ότι δεν υπάρχεις αλλά προς το παρόν τις αγνοώ.Σε περίπτωση που δεν υπάρχεις γράψε μου ένα γράμμα για να μου το επιβεβαιώσεις.Αν εξακολουθείς να υπάρχεις όμως,φέρε μου ένα χαπάκι που όταν το καταπίνω να μαθαίνω ένα βιβλίο αριθμητικής ή τουλάχιστον έξι εφτά κεφάλαια απέξω κι ανακατωτά.Χρειάζομαι επίσης μια πένα που να γράφει μόνη της τις απαντήσεις στους διαγωνισμούς.Επίσης,μην ξεχάσεις να μου φέρεις ένα χάπι που να κάνει τα νύχια να σταματάνε να μεγαλώνουν επειδή βαριέμαι να τα κόβω κάθε λίγο και λιγάκι.
Ελπίζω να μην σε κούρασα.Αν πάλι σε κούρασα,καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι!

Τεμπελούνδιος

Υ.Γ.
Αν σου βρίσκονται,φέρε μου κι ένα ζευγάρι πλαστικά αυτιά,επειδή τα δικά μου χρειάζονται κάθε μέρα πλύσιμο που όπως καταλαβαίνεις με κουράζει αφάνταστα!!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο